Naar het museum in het Oude Raadhuis gaan of naar bezoekerscentrum De Noordwester. Naar het museum Tromp's Huys of naar de Nicolaaskerk.
2 weken geleden
Je kan het museum Tromp's Huys bezoeken, de vuurtoren Vuurduin, of de Nicolaaskerk. Verder is in het Informatiecentrum De Noordwester veel te leren over het leven in de Waddenzee.
2 weken geleden
Amadea
2 weken geleden
Omdat de bewolking het uitzicht na het naar boven te zijn geklommen belemmert zou ik niet op een regendag naar de vuurtoren gaan.
Antoni
2 weken geleden
Misschien is de rondleiding van de vuurtorenwachter dan wel extra interessant, omdat een vuurtoren juist bij slecht weer een belangrijke functie heeft...!
Ga het was op als het eb is, maak een boswandeling, ga de bierbrouwer bezoeken of leer van alles over de echte Vlielander kaas.
2 weken geleden